Betöltés circle

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Hogyan tudok rendelni?

A termékoldalon kattints a "Részletek és vásárlás" --> "Megrendelem" --> "Kosár oldalra" gombra.

Miután betetted a terméket a kosárba, néhány alap információ megadása után (név, email cím, szállítási hely és idő) kattints a fizetés gombra. A rendelés leadását követően a cukrászda a megadott időpontra elkészíti a rendelésed. A megadott időpontban átveheted a terméket.

Nem elérhető a torta a napon, amikorra rendelni szeretnék. Mit tegyek?

A torta több okból nem elérhető: 1. a cukrászda ezen a napon zárva van, 2. a torta elkészítési ideje hosszabb, mint a dátum, amit ki szeretnél jelölni, 3. a cukrászda szabadságon van. A szűrő "Kiszállítás időpontja" használatával jelöld be, hogy melyik napra szeretnél tortát rendelni, és ott csak azokat a tortákat fogod megtalálni, amik az adott napra rendelhetők.

Ha nem találsz olyan tortát amit szeretnél, akkor nézz körül a edesvaros.hu oldalon!

Mennyivel előbb rendeljek?

Átlagosan a torták elkészítési ideje 2-3 munkanap, de vannak tortáink, amiknek akár 5-7 nap.

Továbbá az elkészítési idők a cukrászdák nyitvatartásához is igazodnak, így elképzelhető, hogy a torta, ami még délelőtt rendelhető másnapra, az délután (a cukrászda zárása után), már nem rendelhető, csak 1 nappal későbbre. Ezért érdemes mihamarabb rendelni.

A termékoldalon kattints a "Megrendelem" gombra. Miután a termék kosárban van, a kosár oldalon lesz majd egy kis naptár, itt tudsz majd kijelölni időpontot. Dátumot előre is kijelölhetsz, akár következő hónapra is.

Minden nap szállítotok?

Igen, a hét minden napján szállítunk, szombaton és vasárnap is.

Délelőtt szállítotok?

Mivel a tortáink frissen, aznap délelőtt készülnek el, így a délelőtt folyamán nem tudunk szállítani. Kiszállításunk minden nap déltől indul. Amennyiben mindenképpen délelőttre szeretnéd a tortát, kérheted helyszíni átvétellel, vagy előző napra, hisz a torta egy éjszakát hűtőben tárolva eláll.

Tudok-e megadni időintervallumot?

A vállalható kiszállítás ideje: 12 és 19 óra között. Délelőtt nem szállítunk ki.

Egyedi kérésed rögzítjük és a rendelések mennyiségének függvényében figyelembe vesszük. Azonban azt kérjük vedd figyelembe, hogy egyedi időpont kéréseket garantálni nem tudunk.

Hol tudok mentességre keresni?

A "Teljes Kínálat" menüpont alatt, a kereső felett kattints a "További szűrők" menüpontra, majd a Mentességeknél tudsz szűrni.

Tudok SZÉP kártyával fizetni?

Sajnos egyelőre nem lehet nálunk SZÉP kártyával fizetni.

Hova kérhetem a kiszállítást?

Hűtősautóval történő kiszállításunkat Budapest közigazgatási határain belül bárhová kérheted. (Itt találhatod a szállítási díjainkat.) Egyedi kérés esetén vagy ha nem találod az irányítószámod a listában, kérjük, írj a hello@bolo.hu email címre.

Kapok visszaigazolást a rendelésemről?

A leadott rendelésről minden esetben automata visszaigazoló e-mailt kell, hogy kapj. Ha nem kaptál ilyen levelet, nézd meg a SPAM mappában is. Ha így sem látsz visszaigazoló e-mailt, kérünk vedd fel a kapcsolatot velünk és kollégánk ellenőrzi, hogy beérkezett-e a rendelés és küld egy visszaigazoló e-mailt.

Kérhetek HACCP tanúsítványt?

Természetesen. Ilyen jellegű igényed kérünk a rendelés leadásakor a "Megjegyzés" rovatban jelezd.

Hogyan kapom meg a számlát?

A szállításról és a kiegészítőkről e-számlát állítunk ki, amit e-mail-en küldünk ki. A cukrászdáink nagy része szintén online számláz, a cukrásztermékekről egy külön számlát kapsz. Amennyiben készpénzben fizetsz, a cukrász áruról lehet, hogy pénztári blokk készül, így ha nem szeretnéd, hogy bele kerüljön a számla a csomagba, kérjük a rendelés leadásakor a "Megjegyzés" rovatban jelezd.

Tudok-e tortát ajándékba küldeni?

Természetesen. Ebben az esetben szállítási címnek az ünnepelt címét add meg, és a "Megjegyzés" rovatba írd be, hogy a torta meglepetés lesz és az ünnepelt telefonszámát is add meg (akit csak futárunk hív majd fel, mielőtt a címre ér).

Esküvői tortát lehet nálatok rendelni?

Esküvői torta kérésed küldd el nekünk e-mailben a hello@bolo.hu címre. Add meg, milyen egyedi igényeid vannak, mikorra szeretnéd a tortát, hány szeletest, milyen ízesítést, milyen egyedi dekort. Ha esetleg tudsz, csatolj képet is az elképzelésről. Kollégánk körbeküldi cukrászdáinknak a kérésed és ajánlatot küldünk.

Szükséges a regisztráció?

A regisztráció nem szükséges a kívánt sütemény megrendeléséhez, de erősen ajánljuk, mert így könnyebben tudod követni a megrendelés státuszát, illetve egyéb hasznos funkciókat érhetsz el. A regisztrációnál csak pár alap adatot kell megadnod.

Mit jelent a 100% garancia?

Nálunk senki sem marad torta nélkül! Garantáljuk, hogy ha bármi probléma lépne fel (pl. a cukrászda nem készíti el, vagy tévedésből hibás tortát ad ki), akkor az általunk megadott első osztályú cukrászdák valamelyikéből a veled való egyeztetés után biztosítunk egy hasonló tortát.

Milyen alapanyagokat használnak a cukrászok?

Figyelünk és kifejezetten törekszünk arra, hogy a kínálatunkba csak és kizárólag válogatott, prémium minőségű alapanyagokból készített torták kerüljenek.

Hogyan tudok fizetni?

Az bolo.hu-n online tudsz fizetni a Barion segítségével, illetve a személyes átvételnél készpénzzel.

Mi az a Barion fizetési mód?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházakban, mobil alkalmazásokban. A bankkártyás fizetésnek számodra nincs plusz költsége, az teljesen díjmentes. A regisztráció és a Barion mobil alkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, így sem most, sem a jövőben nem szükséges külön költséggel kalkulálnod. A Barion egyenlegkezelés szintén ingyenes, nincs belépési vagy havi díj. Az egyenleg feltöltésének és visszaváltásának vannak szerény díjai, de a banki átutalással történő feltöltés ingyenes.

Mit tegyek, ha közbejön valami, és nem tudok elmenni a tortáért?

Kérjük, amint tudomásodra jutott, hogy nem érsz oda a megbeszélt időpontra, jelezd a cukrászda felé. A cukrászda köteles a megbeszélt időponttól számítva 24 órán át megőrizni a tortát.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?

Amennyiben elfelejtetted a belépéshez szükséges jelszavad, kérünk, hogy írj nekünk egy emailt a hello@bolo.hu-ra, és amint lehet, új jelszót fogunk neked generálni, amit az első belépésnél meg is tudsz majd változtatni.

Milyen csomagolásban kapom meg a rendelésem?

Válogathatsz papírdobozaink közül vagy választhatod környezetbarát opciónkat. Ebben az esetben prémium minőségű fadobozokban szállítjuk ki a terméket, ezzel is csökkentve a környezetszennyezést.

Honnan tudhatom, hogy útközben az általam választott termék nem fog megrongálódni?

A rendeléseket speciális hűtősautóval szállítjuk ki, a lehető legprofesszionálisabb módon.

Iratkozz fel a havi hírlevelünkre!

Értesülj elsőként az újdonságokról és
oszd meg az örömteli pillanatot a barátaiddal!